Indien u kantoor aan huis houdt, staat het toch professioneel wanneer u een zakelijk postbus- adres heeft. Business Center Geuzenstaete biedt daarom ook thuiswerkers de ideale oplossing om op flexibele basis een postbus te huren. In overleg met de huurder kunt u zowel de post zelf dagelijks ophalen of laten doorsturen naar uw zaken- of privéadres. Daarnaast kunt u tevens heel gemakkelijk gebruik maken van alle overige faciliteiten die Geuzenstaete heeft te bieden, zoals bijvoorbeeld het incidenteel huren van een dag kantoor of inbinden van een rapport. Zo kunt u professioneel ondernemen en uw vaste lasten blijven relatief laag. Onze secretariële ondersteuning is incidenteel en op uur basis te gebruiken en past zich aan op uw persoonlijke wensen of activiteiten.

Wie gebruiken onze services?

  • Ondernemers die van huis uit werken
  • Bedrijven- ondernemers die op projectbasis werken
  • ZZP ‘rs
  • Internationaal opererende bedrijven- ondernemers
  • Bedrijven die een vestiging in deze regio willen oprichten
  • Ondernemers van buiten de regio
  • Gezelschappen voor het houden van bijvoorbeeld presentaties
  • Bedrijven actief in het Botlek- Europoort gebied en de Maasvlakte

Facultatieve faciliteiten

Ondernemers kunnen indien gewenst (tegen betaling) gebruik maken van faciliteiten zoals de vergaderkamer, kopieerapparatuur, secretariële ondersteuning enz. Uitgebreide informatie en/of reserveringen regelt u via de receptie.

Postservice/koeriersdiensten

In de centrale hal bij de receptie zijn voor de ondernemers postbussen- bakken geplaatst, waarin binnenkomende post gratis wordt uit gesorteerd.

Uitgaande post

  • Kan van maandag t/m vrijdag tot uiterlijk 17.00 uur worden aangeleverd voor verzending;
  • Voor al gefrankeerde post, mits op tijd bij de receptie aangeleverd, is dit gratis;
  • Voor door de receptie te frankeren post betaalt u de portokosten + 20% toeslag (op rekening);
  • Voor het aannemen en/of verzenden van post en aangetekende stukken betaalt u porto- en/of koeriers kosten + toeslag van 10% met een minimum bedrag van € 1,20.

 

Externe huurders

Ook externe ondernemers - bedrijven of (voormalige) huurders kunnen gebruik maken van de faciliteiten en diensten aangeboden vanuit de receptie en de telefoon- beantwoordservice.

Wij informeren u graag over de daarvoor geldende tarieven.

Tijdelijk huren,
flexibel ondernemen!

GeĆÆnteresseerd? Bel 0181 - 47 04 44

Beschikbare kantoren

Bekijk ons direct beschikbare aanbod

Virtueel kantoor

Bekijk de mogelijkheden

Wilt u meer informatie?
Neem dan contact met ons op door onderstaand formulier in te voeren